Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1257
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1257)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#84230Zbozi nedorucene na adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2025, před 7 dny

Matt King

Znění stížnosti

Vcera mi PPL melo dorucovat zasilku, jelikoz ji melo u sebe v preprave na adresu, jak jsem mel uvedeno u sve objednavky. Cilene jsem objednaval abych mel objednavku na adresu a nemusel jsem jezdit nekolik km do boxu, kdyz jsem pracovne vytizen a jeste projizdet a tratit dalsi financni prostredky. Kolem poledne mi jen cinklo, ze objednavka je v parcelshopu. Nechapu, ze si tohle vubec dovoli. Sluzba je to totalne k nicemu. A jako podnikatel uz tuhle sluzbu nebudu vyuzivat, kdyz pridelava praci a trati lidem penize. Je to nespolehliva preprava!


Produkt

Sledovaci cislo objednavky u PPL *****


Požadované řešení

Kompenzaci za nedorucenou objednavku na adresu, jak jsem mel u objednavky uvedeno a misto toho nasmerovanou do vydejniho boxu ve meste.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2025 12:47, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.