| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
100%
0%
Uvedené telefonní číslo nikdo nezvedá. Na e-mail odpovídají jednou denně. U vyřizování sedí paní, která nemá vůbec ponětí co prodávají a absolutně tomu nerozumí. Nevím proč neodpovídá nějaký technik, který rozumí zboží, které prodávají. Paní po mě chce každý den fotit rozbitou část stroje buď samostatně a potom zase složenou a další den s popisky do fotografie, protože v popiskách v e-mailu nerozumí. Je to katastrofa komunikovat s takovými neprofesionály. Po týdnu mi sdělila, že díly nemají skladem a tím to končí. Že by kontaktovali výrobce, to je ani nenapadne. Stačilo by kdyby zákazníka navedli na nějaké servisy, která dokáží problém vyřešit. Po jejich přístupu musím cvičící stroj, který stál 14000 Kč vyhodit kvůli jedné součástce. jedno vím jistě, u tohoto obchodu už si nikdy nic neobjednám.
Pozáruční servis prodávaných výrobků
Sehnat od dodavatele vadné součástky nebo navést zákazníka na servisní střediska, které problém vyřeší. Neprofesionální přístup. Zaměstnávat lidi, kteří prodávanému sortimentu rozumí.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ze stížnosti vyplývá, že se jedná o pozáruční servis, spotřebiteli tedy již nenáleží zákonná práva na uplatnění práv z vad. Pokud nebyla tato práva rozšířena smluvní zárukou za jakost (ve smyslu § 2113 resp. § 2174b zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) nebo nebyla ujednána zvláštní práva týkající se pozáručního servisu, pak záleží čistě na možnostech a ochotě společnosti, zda spotřebiteli náhradní součástku poskytne či ne.
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu dvou let, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.