| Počet nahlášených stížností: | 3287 |
| Z toho za letošní rok: | 32 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobry den,
Již tak 7x se mi stalo, že mě Balíkovna vezla balíček, ale nedoručila. Je to vlastně tak na 50% a místo toho ho daji do Alzaboxu nebo na poštu. Kdyz je na to člověk upozorni, ze si to takto nepřeje, dokonce bez souhlasu to daji jinam nez je smluveno a jen řeknou nezastihli jsme vas. Přitom ja byl doma a cekal na ne, dokonce jsem se díval na kamery a nikdo tam nebyl. Je to za me totální klamání a bohužel to neni jen teď, před svátky. Dneska se to stalo znova, ale dali to na postu, kde maji jen poledni hodiny a odpoledne tam nejsou, krome po délka a ja nemam, jak si balik ani vyzvednout.
Doručit balík z pošty na Adresu, jak mělo být a nebo alespoň do toho Alzaboxu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.