Společnost


Skip Pay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#84342Zamítnutý návrh smírného řešení, jejich návrh nepřijatelný

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2025, před 12 dny

Jana Tylová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás se stížností na společnost SkipPay s.r.o., u které mám úvěrový limit 15 000 Kč. Při žádosti o úvěr jsem doložila pouze údaje k identifikaci a ověření totožnosti; společnost v této souvislosti neprověřila mou úvěryschopnost.

Snažila jsem se situaci řešit smírně prostřednictvím e-mailu. Návrh společnosti je však pro mě nepřijatelný, protože:

Smlouva je podle mého názoru neplatná.

Společnost odmítá vrátit úroky či zaplacené poplatky za posunutí splatnosti.

Brání se tím, že údajně byla provedena prověrka úvěryschopnosti nástrojem BudgetBakers, což nepovažuji za dostatečné.

Nabízené řešení bezúročného doplacení bez vrácení úroků by znamenalo přenesení odpovědnosti na mě, přestože podle mého názoru byla chyba na straně společnosti, která mi produkt poskytla.

Žádám o pomoc při nápravě této situace. V případě neřešení budu nucena obrátit se na příslušné orgány a instituce.

Děkuji za Vaši pomoc a doporučení dalšího postupu.


Požadované řešení

Doplacení jistiny 15000 Kč, vrácení přeplatku 3995,7 Kč na bankovní účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2025 16:32, před 5 dny

Pokud společnost sjednává se spotřebitelem úvěrovou smlouvu je ze zákona povinna se zabývat jeho úvěruschopností ve smyslu § 86 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. V případě, že se společnost úvěruschopností spotřebitele před poskytnutím spotřebitelského úvěru dostatečně nebo vůbec nezabývá, pak je taková smlouva neplatná.

V návaznosti na to je spotřebitel povinen vrátit poskytnutou jistinu spotřebitelského úvěru v době přiměřené jeho možnostem - viz § 87 dost. 1 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru.

Více informací o povinnostech poskytovatele spotřebitelského úvěru naleznete např. na webu ČNB: https://www.cnb.cz/cs/dohled-financni-trh/ochrana-spotrebitele/spotrebitelsky-uver/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.