Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Jsem v šoku z postupu pojišťovny Allianz, která mi skoro 2 měsíce tvrdí, že nemá od policie a Magistrátu hl.m.Phy protokol, aby mohla ukončit "šetření" a že není jisté, kdo je viník nehody. Jaké bylo mé překvapení, když jsem dnes jednoduchým dotozem z údajů protokolu, který jsem zaslala pojišťovně již dne 6.10.2015 a kde jsou všechny informace uvedeny, zjistila !!!!že vůbec nikdo z pojišťovny Allianz nechtěl k případu vůbec ŽÁDNÉ INFORMACE, COŽ JE MI PRACOVNÍK MAGISTRÁTU OCHOTEN I DOSVĚDČIT. pOJIŠŤOVNA MĚ TEDY SKORO 2 MĚSÍCE LŽE, ABY NEMUSELA PLATIT, PŘIČEMŽ VINÍK NEHODY BYL SHLEDÁM VINNÝM A JEHO POSTIH NABYL PRÁVNÍ MOCI JIŽ !!!!15.července 2015!!!! Tak to je síla. Kdyby mě jako dopravní policistku z Kongresovky nenapadlo pátrat po šetření nehody, které Allianz tak "intenzivně šetří" a nemůže dohledat, vůbec bych se tuto informaci nedověděla. Je neuvěřitelné, že likvidátor je Vám toto schopen říci a pomalu Vás obvinit, že jste nehodu způsobil sám a škoda je Váš podvod. Přitom sám ani nehne prstem, aby si z údajů orazítkovaných Magistrátem hl.m.Prahy a
řádně zaslaným na Allianz spolu s dalšími doklady mailem COKOLIV ověřil na telefonním čísle a u pracovníka MPHLMP, jehož telefon i jméno jsou hned prvními informacemi po hlaviččce dokladu. Skvělá práce skora za 2 měsíce šetření. Urážet, to ano, ale ověřovat a dělat svou práci, to je už horší. Mně to trvalo cca 3 minuty, Allianz měsíc a půl.
nevyplacení pojistného plnění z povinného ručení
Ověřit si informace k nehodě dle dokladu, který byl zaslán již 6.10.2015 na Oddělení správního řízení Odboru dopravněsprávních činností pražského magistrátu, vyplatit plnění a alespoň se omluvit. Jsme jen lidé, ale likvidátor se choval velmi arogantně, na což jsem si přímo u Allianz již stěžovala, pak se to snažil urovnat jeho nadřízený, ale mé dnešní zjištění, že NIKDO vlastně nic nešetří, jen.....je tedy velmi silná káva.
|
Tweet |