| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.11.2025 Jsem si objednala zboží za 748kč,po obdržení zásilky část zboží chybělo,jmenovitě: Walmark Omega-3 rybí olej FORTE 1000 mg 120+60 tobolek -385,00 Kč a Clotrimazole Recordati 10mg/g krém 20 g - 99,00 Kč .
Kontaktovala jsem zákaznickou linku DR.Maxe a tam mi bylo řečeno popsat co chybí a zažádat o proplacení nedodaných léků pomocí formuláře který mi byl poslán.Dnes 16.12.25 jsem dostala email - přikládám email v příloze"
pokud Vám uvedené zboží nedorazilo či přišlo poškozené, vyčkejte prosím vždy na instrukce od našich reklamačních specialistů. Do té doby zboží nevracejte, budeme Vás v nejbližších dnech kontaktovat s dalšími pokyny.
Nikdo mě ale doposud nekontaktoval a stále jsem nedostala proplacené chybějící léky.
Stále čekám na vyřešení situace
Požaduji proplacení chybějících léků Walmark Omega-3 rybí olej FORTE 1000 mg 120+60 tobolek -385,00 Kč a Clotrimazole Recordati 10mg/g krém 20 g - 99,00 Kč .
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost mu všechno zboží dodat. Pokud část objednaného zboží nedoručí ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, domníváme se, že pokud některé zboží již dodáno bylo, bude možné odstoupit od smlouvy pouze v rozsahu doposud nedodaného zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.