Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

4.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 69)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#84357Neexistujici pick up point

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2025, před 11 dny

Monika Mullerova

Znění stížnosti

Dobry den, vsechny zasilky, ackoliv je na P7 desitky DPD boxu, jsou dodavany na neexistujici Jankovcova 1566/2b pick up point, ktery patri Z-Boxu a tak vsem z obvodu se vraci zasilky zpet odesilateli. Podpora tuto informaci ignoruje a obvinuje, ze si zasilku vyzvedavam v Z-Boxu, nelogicke jednani.


Požadované řešení

Aktualizujte si routovaci tabulky na existujici boxy!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2025 06:58, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Reklamaci je obecně možné (a vhodné) uplatnit ihned při převzetí, avšak v případech, kdy reklamaci odmítne zaměstnanec řešit na místě, je vhodné obrátit se na společnost co nejdříve a situaci jí popsat. Spotřebitel má pak lepší důkazní břemeno v případném sporu.

Podnikatel je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce ode dne doručení reklamace. Pokud ale její objasnění vyžaduje projednání se zahraničním operátorem, prodlužuje se tato lhůta na dva měsíce dle dostupných informací na stránkách Českého telekomunikačního úřadu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč; v případě podání prostřednictvím samoobslužného portálu 80 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.