Společnost


Whaleco Technology Limited

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

40 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 5)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#84361Nieco kaziite

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2025, před 11 dny

Anton Dubcak

Znění stížnosti

Dobry den
V patrani po osude mojej objednavky ID PO-***, ktoru TEMU prevzala 10. prosince 2025 sa u TEMU dozvedam ze “ ze je v moode : “V Dodávce V Čekání na vyzvednutí na výdejním místě od Pátek12. prosince 2025 17:11”
Nekonataktovali ma KDE si mam zasielku vybrat (hladat) ked vydajne miesto neustale menia a s akym kodom pre vyber – ani ten mi neposlali

… a co mam teraz robit ?!?

Nasiel som text “Omlouváme se! Neposlali jsme potvrzení objednávky, protože na váš účet nebyl při objednávce přidán e-mail.” Toto je vyhovorka pre skolaka z druhej triedy ludovej (alebo pomocnej) – v tretej triede uz taketo detinske vyroky ucitelia neuznavaju !

Objednavku napriek tomu potvrdili a PLATBU bezostysne prevzali aj bez nej ! PRIPOMINAM, ze ju roky maju vo svojej databaze aj s mojim telefonnym cislom a dalsimi mojimi osobnymi udajmi !!!

Doteraz som im duoveroval, platim vopred, ale po dnesku idem zvazit s TEMU spolupracu pravdepodobne prerusim spolupracu a budem trvat na vyzmazani vsetkych mojich osobnych udajov z ich databaz.

Anton Dubcak ***


Produkt

Zasielka mnou objednaneho a zaplateneho tovaru je vraj niekde ulozena, dodavatel mi neoznamil kde,ani spuosob vyzdvihnutia a vyhovara sa ze nema moju emailovu adresu - a ma ju, musi ju mat, uz ju roky pouziva !


Požadované řešení

Nech urobia napravu v tejto zasielke : ID Objednavky PO-***, prevzatu a zaplatenu 10. prosince 2025
a
nech uskutocnia opatrenia aby sa tento nimi vytvoreny zmatok v buducnosti neopakoval, nech ma o nich osobitne informuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2025 10:36, před 6 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.12.2025 03:30, včera

Dear Sir or Madam,

This letter is in response to the consumer inquiry received on December 22, 2025, regarding Case No. 84361.

The platform regrets to learn that Mr. Anton Dubcak did not receive the parcel (Tracking No. 13459398642599) associated with Order PO-180-03941180252793501.

Our investigation confirms that the seller issued a full refund of €18.86 for the referenced order on December 24, 2025, which was credited to Mr. Dubcak's Temu Credit balance, as selected by him. Please be assured that the platform takes this matter seriously and has already conveyed his feedback to the seller, urging them to implement corrective measures to prevent similar issues in the future.

Additionally, to further enhance Mr. Dubcak's shopping experience, the platform added €10.00 in credit to his Temu Credit balance on December 25, 2025. This credit does not expire and may be used for future purchases on the platform at any time.

The consumer can view the details of the credit by following the steps below:
1. Sign in to the Temu app or Temu.com and go to 'You' for the Temu app and your username for Temu.com.
2. Click on 'Credit balance', and you can view the credit account balance and details.

If the consumer still requires the product, he may choose to repurchase it or select a similar item at his discretion.

Thank you for your understanding and continued support.

A courtesy Czech translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.

Kind regards,
Temu Legal Team
---
Vážený pane / Vážená paní,

tímto dopisem reagujeme na spotřebitelský dotaz obdržený dne 22. prosince 2025, týkající se případu č. 84361.

Platforma litujeme, že pan Anton Dubcak neobdržel zásilku (sledovací číslo 13459398642599) spojenou s objednávkou PO-180-03941180252793501.

Naše šetření potvrdilo, že prodejce dne 24. prosince 2025 vystavil plnou refundaci ve výši 18,86 € za uvedenou objednávku, která byla připsána na Temu Credit účet pana Dubcaka, jak si sám zvolil. Ujišťujeme vás, že platforma bere tuto záležitost vážně a již předala jeho zpětnou vazbu prodejci s výzvou k zavedení nápravných opatření, aby se podobné problémy v budoucnu neopakovaly.

Navíc, aby byla dále zlepšena nákupní zkušenost pana Dubcaka, platforma dne 25. prosince 2025 přidala na jeho Temu Credit účet kredit ve výši 10,00 €. Tento kredit nemá žádnou dobu platnosti a může být kdykoli použit pro budoucí nákupy na platformě.

Spotřebitel může podrobnosti o kreditu zobrazit podle následujících kroků:
1. Přihlaste se do aplikace Temu nebo na Temu.com a přejděte na „Vy“ v aplikaci Temu nebo na své uživatelské jméno na Temu.com.
2. Klikněte na „Zůstatek kreditu“ a můžete zobrazit zůstatek a podrobnosti o kreditu.

Pokud spotřebitel stále požaduje produkt, může si jej znovu zakoupit nebo si vybrat podobnou položku dle vlastního uvážení.

Děkujeme za pochopení a vaši pokračující podporu.

Zdvořilostní překlad této odpovědi do češtiny je přiložen. V případě jakýchkoli nesrovnalostí prosím vycházejte z anglické verze jako z přesného znění.

S pozdravem,
Právní tým Temu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.