| Počet nahlášených stížností: | 3288 |
| Z toho za letošní rok: | 33 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
od15.12.mně oznamují doručení zásilky na adresu,kontakt na ridiče je jen záznamník.Po několika neuspěšních volání se dovíte že to nestíhá a balík bude doručen druhý den.16.12.se vše opakovalo stím rozdílem že po několika neuspěšných hovorů/záznamník/17.12.se vše opakovalo stím rozdílem že kontakt na řidiče je stále nedostupný.18.12.zase oznámení o doručení zásilky,tetokrát bez komunikace.Na tel.č.216216216 vám odpoví že neví kam skočit,zavolejte později.Dnes 19.12.komunikace žádná.
ZRUŠENÍ TĚCTO SLUŽEB.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.