Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:532
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

56.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (300 z 532)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 141 hodnocení od spotřebitelů help

#8450Nevrácení peněz za neobdržené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 10 lety

Josef Vaic

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.10.2015 mi bylo sděleno zákaznickým servisem Mall.cz, že bylo obeznámeno finanční oddělení ohledně vrácení 1149 Kč za tašku, kterou jsme nemohli obdržet, z důvodu, že nebyla na skladě. Poté jsem asi každý týden psal, že částka nebyla stále přijata a takto pokračoval týden co týden doposud cca 5x ? Pokaždé stálá odpověď - omlouváme se Vám, ale opět jsem urgovali finanční oddělení prosíme o trpělivost.


Požadované řešení

Nevím, kdo z oddělení Mall.cz může za vzniklou situaci, ale jako řešení minimálně požaduji urychlené vrácení peněz a poté vyjádření co bylo za problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 10:22, před 10 lety

V případě, že prodejce zrušil objednávku (z důvodu nedostupnosti zboží) uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Jiný čas zabere vrácení peněz převodem z účtu a vrácení zboží jako telefonu poštou. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2015 19:52, před 10 lety

Vážený pane Vaici,

moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám. Pokud k nápravě ještě nedošlo a peníze nemáte, prosím, kontaktujte mě na overeno@mall.cz s číslem Vaší objednávky. Zjistím její stav a dám vše do pořádku.

Děkuji za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2015 20:13, před 10 lety


Josef Vaic

Hodnocení: