Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

20.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (36 z 177)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 26 hodnocení od spotřebitelů help

#8456Nedodané zboží ,nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2015, před 10 lety

Hana Tvarůžková

Znění stížnosti

Objednala jsem na internetě zboží za 459kč Do dnešního dne jsem zboží neobdržela ani jsem nedostala peníze nazoě.Paní Radová nekomunikuje a jak jsem se dočetla je těch stížností více.Snažila jsem se dovolat na telefon ,který má uvedený na svých stránkách,psala jsem e-mailky a odezva žádá.


Produkt

legíny LASERA


Požadované řešení

Bud zboží dodat,nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 10:09, před 10 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2015 14:24, před 9 lety


Hana Tvarůžková

Hodnocení:

Komentář: Po dlouhém upozorňování na případnou žalobu a zasílání emailů,se paní Radová ozvala a peníze zaslala nazpět.