Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

17.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (26 z 151)

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Uvedená procenta vychází z 10 hodnocení od spotřebitelů help

#8506Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2015, před 10 lety

Dagmar Součková

Znění stížnosti

Objednala jsem si 256 GB USB flash disk. Zaplatila jsem, přišel mi voucher, objednala jsem prostřednictvím slevového formuláře a od té doby se nic neděje. Zásilka nedorazila, peníze zpět na účet nedorazily, firmě není možné se dovolat - pouze záznamník a na emaily nereagují. Problém je v tom, že na voucheru je poznámka, že voucher můžu u uvedené společnosti čerpat od 18.9.- do 3.12.2015. Po uplynutí této doby je voucher neplatný bez nároku na vrácení peněz.


Požadované řešení

Samozřejmě vrátit peníze a nejlépe podat trestní oznámení. Jak je možné, že může firma nadále podnikat, když jde vlastně o podvod. Nejlépe je to vyjádřené na facebooku "Berslevu.cz Podvodníci"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2015 19:56, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:43, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.1.2016 10:53, před 9 lety


Dagmar Součková

Hodnocení: