Společnost


EUROMEDIA GROUP k.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 5)

#8537Znevýhodnění člena knižního klubu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 10 lety

Anna Losová

Znění stížnosti

Dobrý den, nelíbí se mi, že jsem jako člen knižního klubu znevýhodněna. Objednávám si knihy kvůli špatné dostupnosti klubové prodejny pouze přes internet a nechápu proč nemohu rovněž jako člen klubu používat slevové kupony. Členství musím stejně jako ostatní prokazovat alespoň dva roky a výhody mi z toho neplynou. Byla bych ráda, kdybyste mi odpověděli a vysvětlili situaci. Děkuji.Anna Losová/Pavel Los/
Toto je text, který jsem poslala na adresu knižního klubu. Pochopila bych, že nemohu bonusové kupony, kdybych si jen tak občas koupila nějakou knihu. Ale jsem vázána koupí z každého katalogu, který vychází jednou za dva měsíce po dobu dvou let.Kdybych si nevybrala, klub posílá sám jakoukoliv knihu z nabídky. I zde se v klubových pravidlech ohánějí klubovými výhodami. Bohužel zrušit členství si mohu až po dvou letech a po celou tu dobu, pokud bych si nevybrala z nabídky, mě budou 5x do roka obšťastňovat jimi vybranými tituly. Nelíbí se mi přístup KK. Děkuji za to, že jsem se mohla svěřit Anna Losová


Produkt

nabídka bonusových kuponu /např. při příležitosti narozenin/. V pravidlech nemají, že by při nákupu přes internet tyto bonusy KK neposkytoval.


Požadované řešení

Chtěla bych aby se přístup KK změnil v přístupu nákupu knih přes internet. Tuto službu nabízejí a nevidím důvod proč by zákazník měl být znevýhodňován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 16:17, před 10 lety

Pravidla Knižního klubu a VIP program jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti (www.bux.cz/napoveda/vse-o-kniznim-klubu/pravidla-clenstvi-v-kniznim-klubu.html). Společnost v pravidlech neuvádí, že by zákazník nakupující přes internet nemohl požívat všech výhod, které jsou se členstvím v Knižním klubu spojeny. Spotřebitelka má tedy možnost domáhat se všech služeb, které jí toto členství v Knižním klubu nabízí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 17:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.