Společnost


ESSOX s.r.o.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 4)

#8548Půjčka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 10 lety

Martin Grunt

Znění stížnosti

dobry den vzal jsem si notebook na splátky jeden měsíc jsem nezaplatil ale následující měsíc jsem zaplatil 2 splátky takže jsem to vyrovnal a nic nedlužil poslední splátku mám k 15 prosinci chodí mi upomínky a je mi vyhrožováno soudem pochopil bych že mám zaplatit penalizaci za ten měsíc co jsem nezaplatil ale když jsem to zaplatil sice po měsíci a chodí mi upomínky a i dále mi naskakuje penalizace a mám výhružné telefonáty tak se mi to nelíbí nevím na koho se obrátit ale přemýšlím i o televizi pro mě je to pěkná sprostarna a není problém i přeposlat že mám všechny splátky zaplacené


Produkt

notebook asus


Požadované řešení

pokud mám zaplatit penalizaci tak za měsíc co jsem nezaplatil a né že mi bude penalizace běžet i na dále co mám vše řádně zaplacené tomu říkám sprostarna jak z obyčejných lidí tahat peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 17:06, před 10 lety

Byla-li splátka úvěru uhrazena po její splatnosti, je dlužník v prodlení a poskytovatel spotřebitelského úvěru může požadovat zaplacení sjednaného úroku z prodlení a dalších smluvních poplatků. O výši úrokové sazby v případě prodlení s plněním jakož i o smluvních pokutách musí být spotřebitel informován před uzavřením smlouvy.

Pokud následně dlužník plní, započte se toto plnění nejprve na smluvní pokutu a úroky a teprve pak je splacena dlužná částka. Je tedy vhodné si vždy ověřit, jaká částka má být v případě prodlení splacena. Není-li zaplacena celá dlužná částka včetně smluvních pokut a úroků z prodlení, má poskytovatel úvěru znovu právo požadovat úroky z prodlení a další smluvní pokuty.

Byla-li však zaplacena celá dlužná částka, není možné po spotřebiteli žádat další plnění. Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné obrátit se se stížností nejprve na společnost. Bude-li stížnost společností zamítnuta, může spotřebitel podat návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem, který je příslušný pro řešení sporů mezi věřitelem a spotřebitelem při nabízení nebo poskytování zprostředkování spotřebitelského úvěru. Více o podání návrhu na zahájení řízení před finančním arbitrem je možné vyhledat na následující webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.