Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (86 z 169)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 62 hodnocení od spotřebitelů help

#8606Elektroworld

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2015, před 10 lety

Martina Drapalova

Znění stížnosti

Dobry den,minuly rok jsem koupil mob.telefon kteremu po roce prestal fungovat displej na dotyk.Po reklamaci mi bylo zdeleno ze je polity a nebo od potu ruky pri noseni v kapsy.Ja s tim nesouhlasil mob.telefon jsem nikdy nepolil ani nenosil bez obalu.Dalsi reklamace mi nebyla umoznena a po delsi komunikaci pry nemam na penize ani opravu narok,nevztahuje se na toto reklamace bylo mi receno od prodavace.Domu odchazim bez penez a nefunkcnim telefonem.Jsem velice nespokojen z jednani prodavace a Vasi spolecnosti.Proto bych rad vedel jak se tato situace bude resit urcite to tak nenecham prece jen 3100 za telefon je dost a oprava od Vas 2800 se mi zda zbytecna.Budu doufat ze situaci vyresime v poradku mam od Vas jeste jine vyrobky a velice doufam ze se toto nebude opakovat.Proto budu cekat na vase vyjedreni a nasledne vyreseni s pozdravem Hrabalek.


Produkt

stiznost


Požadované řešení

DALSI POSTUP RESENI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 09:12, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2015 10:13, před 9 lety

Vážená paní Drápalová, pane Hrabálku,

pokoušela jsem se najít reklamaci podle Vašeho jména, bohužel se mi ji nepovedlo dohledat. Vzhledem k tomu co jste uvedl se obávám, že Vám nebudeme schopni pomoct. Pokud se jedná o mechanické poškození vlivem oxidace telefonu, pak bude zřejmě nutné, aby jste se obrátil na soudního znalce z oboru, pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte. Abych Vám ale mohla odpovědět na konkrétní reklamaci poprosím o doplnění informací o výrobku, případně o doplnění čísla reklamace, abych mohla najít Vaši reklamaci a napsat Vám adekvátní odpověď.

Po doplnění informací z Vaší strany budeme schopni zjistit o jakou reklamaci se jedná a řešit konkrétní situaci.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 09:21, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:35, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.