Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

45.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 11)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 2 hodnocení od spotřebitelů help

#8612Nevrácení zůstatků po ukončení členství - od roku 2013!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 10 lety

Jana Pavelcová

Znění stížnosti

Do společnosti jsem vstoupila za účelem úspor na telefonních hovorech. Podmínkou byly kauce...vše jsem dodržovala. Členství jsem ukončila. Několikrát jsem urgovala vrácení peněž - bezvýsledně. Na další urgenci z 24.7.2013 mi bylo odpovězeno až 22.8.2013 s tím, že se nespotřebované kauce evidují v komunikacích, DO KTERÝCH JSEM JIŽ NEMĚLA PŘÍSTUP.


Produkt

VRÁCENÍ ZŮSTATKU


Požadované řešení

VYPLATIT (VRÁTIT) ZŮSTATKY Z MÉHO ÚČTU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 14:41, před 10 lety

Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že zanikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Skončením smlouvy tedy zanikl i právní důvod pro držení zálohy. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné ji vyzvat písemně za pomoci poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy pro případné dokazování).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 12:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.