Společnost


Zooplus AG

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8634Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2015, před 8 lety

Lenka Ambrušová

Znění stížnosti

Po půlroce používání přestala fungovat fontánka pro kočky. Na firmu Zoohit jsem poslala email, jak mám postupovat při reklamaci. Bylo mi sděleno, že výrobek mám nafotit a fotky poslat. Toto jsem udělala a bylo mi obratem sděleno, že reklamaci nemůžou uznat z důvodu, že byla špatně čištěna.
Z fotografií přece nejde reklamace posoudit. Napsala jsem další email, že výrobek posílám na jejich adresu a s reklamací nesouhlasím.
Znovu odpověděli, že reklamaci přehodnotili, ale uznat jí nemůžou.

Žádám o fyzické posouzení, opravu výrobku nebo zaslání nového výrobku.


Produkt

Cat Mate pítko pro domácí zvířata - bílé


Požadované řešení

Žádám o opravu nebo výměnu daného výrobku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému