Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#8650Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 8 lety

Romana Hausnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,udělala jsem celkem 4 objednávky 25.11.a 26.11.v noci.
Druhý den mi OKAY objednávky stornovalo a teď stále slyším z jejich strany,že peníze vrátí zítra a další den zase zítra a i na ředitelství toto stále slibují.
Peníze nemám.Nechápu proč když obratem objednávky stornovali proč si z mého účtu stáhli peníze až za dva dny po stornu,kdyby je tam nechali dle Spořitelny by se vrátily z nezaúčtovaných transakcí zpět na kartu,proto to chápu jako podvod.


Požadované řešení

obratem vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému