Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8655Okradení zákazníka - nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2015, před 8 lety

Mirka Suková

Znění stížnosti

Dne 12.11.jsem na této adrese objednala hračky v hodnotě 1505Kč., částku v ten den uhradila bankovním převodem. 14 dnů jsem čekala na balík a nic nepřišlo, psala jsem na email uvedený v objednávce a bylo mi sděleno, že jedna z objednaných položek není skladem. Vybrala jsem tedy jako náhradní variantu jinou hračku,která skladem byla, ale balík mi do dnešního dne nepřišel, na emaily nikdo neodpovídá, telefon vypnutý. Poté jsem se podívala na recenze obchodu a zjistila, že nejsem sama, koho paní Radová podvedla. Dárky měli být pro děti k Ježíšku, nyní nemám ani dárky, ani peníze.


Produkt

Panenka Elza nebo Anna z Ledového království Frozen - zpívá,tančí,svítí 1.00 ks 599 Kč 599 Kč Paleta pro malé princezny 1.00 ks 149 Kč 149 Kč CHECHTAJÍCÍ SE VELKÉ MIMINKO - půlmetrová panenka 2.00 ks 199 Kč 398 Kč ,Kuchyňka pro panenky ... Máša a Medvěd 1.00 ks 279 Kč 279 Kč


Požadované řešení

Ráda bych získala peníze zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému