Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8692Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 8 lety

Jana Trsková

Znění stížnosti

6.12.2015 jsem bankovním převodem zaplatila za objednané zboží. Do dnešního dne žádná zpráva o přijetí platby a odeslání zboží. Zaslala jsem i email,zda platba dorazila,žádná odpověd. A zde na Vašich stránkách jsem zjistila,že nejsem první,kdo má stejný problém.


Produkt

povlečení kůň 269,-,osuška vlk 119,-,osuška cars letadla 139,-,povlečení cars 269,-,autodráha 649,-,dohromady 1525,-


Požadované řešení

Dárky pro děti k vánocům,jsme průměrná česká rodina,peníze nemáme na rozdávání. Požaduji buď okamžité odeslání objednaného zboží nebo okamžité vrácení peněz na účet. Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému