Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8693Nedodané zboží, které bylo uhrazeno bankovním převodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2015, před 8 lety

Silvie Urbánková

Znění stížnosti

Objednala jsem si v internetovém obchodě www.vyprodej-zbozi.cz 6 výrobků. Celkovou částku jsem uhradila bankovním převodem. Na první dotaz, kdy bude zboží dodáno, mi majitelka eshopu paní Radová odpověděla emailem, že zboží do konce týdne odešle. Když zboží nedorazilo, poslala jsem ještě dvakrát emailem dotaz, ale na ty mi již nebylo odpovězeno. Mezitím jsem se pokoušela několikrát dovolat na telefonní číslo, ale to bylo vždy nedostupné. Dnes jsem našla na www.zbozi.cz hodnocení této firmy......... zřejmě se budu muset přidat k hromadné žalobě :-/


Produkt

Neocube Kostka, která Vás zaručeně zabaví! , Osuška Kůň...slunce , Party in the Tub - svíticí párty ve vaně , Neonové svítící tyčinky 100 kusů - chemické světlo , DOODLE GELZ-barvy na sklo , Quixx scratch remover - sada na opravu autolaku


Požadované řešení

Věřím, že paní Radová nezkazí mým dětem vánoce a dárky pod stromeček jim urychleně pošle. Očekávám tedy zaslání balíku s mnou objednaným zbožím.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému