Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:234
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#8747Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 8 lety

Dagmar Orságová

Znění stížnosti

Obdržela jsem vyúčtování od společnosti T-mobile, které o 1400,- Kč přesahovalo moji běžnou útratu. Kontaktovala jsem tedy operátora, který mi zdělil, že mám příchozí SMS ze 3 telefonních čísel začínajících vždy na 903 40, končící dle vyúčtované částky od 55, 79 a 99 Kč za jednu přijatou SMS. Při prohlížení přehledu SMS zpráv jsem zjistila, že jsem nikdy nepřijala takové množství zpráv. To bych řešila dříve, než přišlo vyúčtování. Operátor mi zdělil, že musím odeslat SMS na číslo 90340 ve znění STOP. Při vyhledávání tohoto čísla jsem narazila pouze na NEBEZPEČNÉ ČÍSLO. Až dne jsem dostala zprávu od Ateli, s.r.o., že na základě mé žádosti bylo odstraněno moje číslo z databáze. Vůbec nevím, kde moje telefonní číslo získali. Žádné služby jsem si neobjednávala, ani jsem nic nedostala.


Produkt

Žádnou službu jsem nedostala.


Požadované řešení

Navrácení poplatku za nevyžádané a neobdržené SMS.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému