Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:533
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

56.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (300 z 533)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 141 hodnocení od spotřebitelů help

#8754Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 10 lety

Jana Malá

Znění stížnosti

Dne 29.11.2015 bylo objednáno zboží, které bylo hrazeno předem, potvrzeno přijetí 30.11.2015.

Dne 3.12.2015 byla dodána část objednávky a od té doby neúspěšně urguji zbývající část objednávky. 6x telefonicky přes zákaznickou linku, 2x písemně přes kontaktní formulář. Telefonicky se dozvídám různé informace,ani jednou mi operátory nebylo uspokojivě vysvětleno , co se děje, mám pouze informaci, že zboží je jak zaplaceno, tak i skladem, ale že je problém se zásilkou na skladě. I přes moji opakovanou žádost o zaslání písemného zdůvodnění mi nebylo vyhověno. Dne 12.12.2015 jsem po neúspěšných urgencích zaslala storno objednávky, potvrzeno přijetí mailem. Ověřila jsem si následně 14.12.2015 telefonicky, storno mi bylo potvrzeno s tím, že peníze mi budou vráceny ihned, jakmile obchod obdrží zboží zpět ! Jenže já jsem zboží do dnešního dne neodržela a proto taky zbývající část objednávky stornuji.Znovu jsme s operátorkou probraly, mám přislíbeno vrácení peněz za 2-3 dny, ale po zkušenostech z předchozích telefonických urgencí a prakticky žádné mailové korespondenci mám obavy.
Děkuji.


Požadované řešení

neprodlené písemné zdůvodnění a vrácení peněz v částce Kč 3 187,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2015 09:25, před 10 lety

V případě, že smluvní strany se vzájemně dohodly na zrušení objednávky z důvodu aktuální nedostupnosti zboží uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 19:27, před 9 lety

Vážená paní Malá,

bohužel platbu nebylo možné vrátit ihned z toho důvodu, že zboží bylo již na cestě k Vám. Moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám, situace je již v řešení.

Prosím Vás o strpení, platbu odešleme do konce tohoto týdne zpět na Vaši kartu.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 20:50, před 9 lety


Jana Malá

Vážená paní Raimundová,
zboží nebylo placeno žádnou kartou !!!! ale bezhotovostním převodem z našeho běžného účtu !!! Důrazně žádáme o neprodlené vrácení peněz na účet, ze kterého byla platba zaslána, případně na účet, který jsem uvedla v písemné výzvě na vydání neoprávněně získané hodnoty ze dne 18.12.2015 adresované společnosti MALL (doporučeně, na dodejku).
A na závěr, za celou dobu, kdy řeším vrácení peněz za stornovanou objednávku už opravdu vůbec nerozumím obratu "zboží bylo již na cestě k Vám".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 18:04, před 9 lety

Vážená paní Malá,

moc se omlouvám, bohužel jsem si v okamžiku odeslání mé zprávy neuvědomila, že poslední dva dny v týdnu jsou sváteční a platba tedy nebude moci odejít. Byla odeslána dnes, prosím o trpělivost, v nejbližších dnech bude určitě připsána na Váš účet.

Dle mých informací byla objednávka uhrazena tzv. platbou ihned, nikoliv klasickým převodem. V takových případech se poté vrací platba zpět na kartu, ze které byla objednávka uhrazená.

Děkuji Vám za trpělivost a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy za způsobené potíže.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2015 09:20, před 9 lety


Jana Malá

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji a oceňuji pomoc dTestu při řešení mé stížnosti.