| Počet nahlášených stížností: | 177 | 
| Z toho za letošní rok: | 0 | 
| Stále v řešení: | 0 | 
 50%
50%
			 50%
50%
			 #8784Nedodané zaplacené zboží
			#8784Nedodané zaplacené zboží
		
Dne 9.12.2015,jsem si objednala zboží za 479,- i s poštovným.Objednávka byla přijata. Zboží bylo zaplaceno bank.převodem. Dodnes žádná reakce ze strany majitelky.Posílala jsem 2 e-maily o zjištění stavu objednávky a bohužel bez reakce. Telefonní číslo je nedostupné.
Scholl Velvet Smooth Elektrický pilník na nehty ...NOVINKA
Dodat zboží do Vánoc nebo vrátit peníze na účet.
|  | Tweet | 
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). 
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. 
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nezaplatit za poskytnuté služby, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"Po vícečetných urgencích bylo dodáno jiné zboží zhruba ve stejné hodnotě. Po zkušenostech s tímto e-shopem nemám sílu riskovat reklamaci. Tímto byla stížnost vyřešena."
Z výše uvedených důvodů stížnost uzavíráme.

								Hodnocení:
								