Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8793Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2015, před 4 lety

Petra Filipi

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 9. 12. 2015 jsme objednala vánoční dárek pro syna:
Dětská stavebnice typu LEGO -- MINECRAFT MY WORLD.

Po odeslání objednávky mi přišlo ihned potvrzení objednávky s platebními údaji. Platbu jsem provedla ihned.

Od daného dne nemám ani zprávu, kdy bude zboží odesláno, ani zboží. 2x jsem psala odpovědí na zaslanou objednávku, aby mi sdělili, kdy mám zboží očekávat, žádná reakce. Bohužel na jejich webových stránkách není žádný e-mailový kontakt.

Uvedený telefon je nedostupný. Po pročtení recenzí na Zboží.cz jsme pochopila, že nejsem jediná podvedená, ale že je nás mnoho.
Celková částka, o kterou jsem přišla je ve výši 479 Kč.

Jsem zklamaná a nevím, jak mám postupovat, abych min. získala své peníze zpět.
Děkuji Filipová


Produkt

Dětská stavebnice typu LEGO -- MINECRAFT MY WORLD


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 14:10, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nezaplatit za poskytnuté služby, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 14:27, před 4 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"k mému velkému údivu, po přečtení všech recenzí a domnění, že budu jedna z mnoha podvedených, jsem včera obdržela zásilku. Takže za mě po této stránce vše v pořádku. Bohužel však komunikace s e-shopem je skutečně nulová."

Na základě výše uvedené skutečnosti případ uzavíráme, neboť zboží bylo nakonec dodáno.


Petra Filipi

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.2.2016 09:30, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Zboží sice bylo zasláno, jednalo se o lego Minecraft, ale pro kompletní složení lega, chyběly díly, takže stejně nákup k ničemu, neboť po mém opětovném apelování, aby mi zaslali nové zboží nebo vrátili peníze, nebyla žádná reakce.