Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8816Nereagování na požadavek vrácení jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2015, před 8 lety

Eliška Vacková

Znění stížnosti

Dne 20.11.2015 jsem jela v 13:50 autobusem AZ BUS z Prahy - Roztyl do Horní Cerekve (spoj 790890-012). Autobus ještě před první zastávkou havaroval (sjel po nezpevněné krajnici do příkopu, kde se zabořil až po nápravu) a já jsem musela z časových důvodů (čekalo se na vyprošťovací techniku)zvolit jinou dopravu. Požádala jsem proto o vrácení celého (nebo odpovídající části) jízdného. Dosud nikdo z firmy na můj požadavek nereagoval.


Produkt

20.11.2015 - 13:50 - AZ BUS z Prahy - Roztyly do Horní Cerekve (spoj 790890-012).Bus 2AP 7203


Požadované řešení

Vrácení jízdného.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému