Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:662
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

38.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (257 z 662)

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Uvedená procenta vychází z 178 hodnocení od spotřebitelů help

#8919Po 5 reklamáciach neodstránená vada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2015, před 10 lety

Ján Murček

Znění stížnosti

Firma czc sa vsetkými možnými spôsobmi snaží vzhnúť vráteniu peňazí za moj nefunkčný notebook značky SONY vaio. Vždy sa ma snažia dobyť preinštalovaním softéru a tym končí všetka ich "snaha" o opravu. Okrem toho nikt od nich so mnou nekomunikuje a dokonca už ani nedvíhajú telefón. Aktuálne mam pc doma necele 4 dni a už nechce naštarovať. Podotýkam že notebook stál 24 000 korún bez dph.


Produkt

Sony Vaio


Požadované řešení

Vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 19:14, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2015 14:25, před 9 lety

Dobrý den pane Murček.

Pokud máte problém s notebookem , reklamujte jej u autorizovaného servisu nebo naší společnosti.

Prosím vás také o nezakládání dalších zbytečných stížností, které se již řeší. Přiděláváte tím práci jak nám , tak i dTestu.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2015 15:54, před 9 lety


Ján Murček

Donrý ďeň
Ja by som žiadne ďalšie sťažnosti nezakladal keby vaša spoločnosť mala aspoň trošku záujem o riešenie tohoto nekonečného príbehu reklamácií. Ja si osobne myslím že dTestu týmto prácu nepridávam pretože je tu na to aby sa riešili problémy s firmamy ako je aj tá vaša pri ktorých to už normálnymi cestami ako telefonátmi ktoré nedvíhate a emailami na ktoré neodpovedáte jednoducho riešiť nejde.
Preto ste si nevybrali práve najlepšieho zákaznika na takéto naťahovanie a týmto spôsobom aspon upozorním širokú verejnosť na správanie vašej spoločnosti a tá si 2x rozmyslí či u vás kúpi hoci len 300 korunový tablet.
Podotýkam ak sa prestanete zaoberať aj totu mojou sťažnosťou založím ďalšiu a ďalšiu.

Ján Murček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 17:07, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.