Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:255
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 46 stížnostech.

#8954Balení kaprů z "kafilérie"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2015, před 3 lety

Petr Kovář

Znění stížnosti

Dobrý den,
je sice Štědrý den, avšak o své zážitky se s vámi rozhodně musím podělit okamžitě.
V pondělí 21. 12. jsem v prodejně Kaufland Brno, Slatina, zakoupil 3 kusy balených kapřích půlek, každý bratru za 129 Kč. Proč balené půlky, když před vchodem je prodejce čerstvých kaprů a nabízí je za méně peněz? Z jednoho prostého důvodu - do dnešního dne jsem věřil kvalitě výrobků, které řetězec Kaufland prodává.
To se ale, vážení, dnes změnilo a já opravdu velmi děkuji s celou svou rodinou za "dárek", který se skrýval ve všech třech baleních tohoto skvělého baleného kapra z Pohořelic. Po otevření se ze všech balení vylinul tak silný smrad (ne zápach), že průjezd přímo kolem kafilerie je jen slabý odvar. Kapři v částečném stádiu rozkladu okamžitě zaplnili celý dům, který se nedal vyvětrat ještě další hodinu. Nedovedu si moc představit, co by tento skvělý pokrm udělal s někým, kdo by se přeci jenom rozhodl kapra sníst. Myslím si, že zažívací problémy by byly asi to nejmenší.


Produkt

Bohužel jsem všechna balení otevřel až po zavírací době všech možných brněnských obchodů a malých prodejen, tudíž jsme s rodinou prožili své první Vánoce bez štědrovečerního kapra. Velmi smutný a zbytečný příběh, nemyslíte?


Požadované řešení

Nedovedu si přesně představit, co by mohlo vykompenzovat zkažený Štědrý den... Vrácení peněz ze strany řetězce Kaufland bude asi to nejmenší.
V každém případě mohou očekávat negativní hodnocení nejen na internetových stránkách, o svou štědrovečerní zkušenost se míním podělit i v okruhu známých a internetových diskuzí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 00:33, před 3 lety

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2016 10:06, před 3 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2016 13:44, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 09:01, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.