Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako klient společnosti jsem několik let užíval službu satelitní televize. V průběhu září 2015 jsem obdržel od společnosti oznámení o změně obchodních podmínek, rozšíření produktového balíčku a zvýšení ceny za poskytovanou službu k 1.10.2015. Jelikož jsem sám neměl zájem o rozšíření produktového balíčku a ve všech ostatních ohledech došlo ke zhoršení mého postavení, zaslal jsem společnosti na oficiální e-mailovou adresu oznámení o výpovědi smlouvy 25. září. Pro případ výpovědi smlouvy z těchto důvodů obchodních podmínky společnosti dle mého názoru nevyžadovaly písemnou formu.
K tomuto oznámení jsem od společnosti neobdržel žádnou reakci a závazek se společností jsem považoval za ukončený k 30. září (den před nabytím účinnosti nových obchodních podmínek). Společnost se ozvala až v listopadu s výzvou k úhradě za služby za následující měsíce. K mé reakci, že jsem smlouvu již vypověděl e-mailem v září, mi společnost sdělila, že výpověď doručenou e-mailem nemohla akceptovat, protože podle nich obchodní podmínky vyžadují písemnou výpověď s vlastnoručním podpisem. Společnost mi doporučila podat standardní výpověď smlouvy s měsíční výpovědní dobou písemným dopisem. Původní odstoupení podané v souvislosti se změnou obchodních podmínek i před další komunikaci odmítla uznat.
Společnost uzná výpověď smlouvy podanou e-mailem 25.9.2015 v souvislosti s podstatnou změnou obchodních podmínek a zvýšením ceny za poskytovanou službu.
|
Tweet |