Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8966Kopie mojí nezodpovězené stížnosti z 8.10. 2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2015, před 8 lety

Josef Šťastný

Znění stížnosti

stastnyjosef (stastnyjosef@seznam.cz)
Re: Informace o Vaší zásilce DR6666946909M
8. 10. 2015, 15:40:39
Komu: Česká pošta
gOdeslané
------------------------

Podávám touto cestou stížnost na doručovatele Jaroslava Křenovského,
podepsaného na "Výzvě k vyzvednutí zásilky" kterou jsem dnes před jedenáctou hodinou našel
ve svojí poštovní schránce.

Na doručení balíku jsem čekal celé dopoledne doma na svojí adrese a tak mohu zodpovědně prohlásit,
že zaměstnanec pošty se o doručení zásilky ani nepokusil a pouze vhodil do schránky doručenku
jako obvykle.
Tlačítko fungujícího zvonku s mým jménem mám přitom umístěno hned vedle svojí poštovní schránky
což Česká pošta na rozdíl od ostatních přepravních společností jako jediná zcela přehlíží
a namísto "balíku do ruky" mi její zaměstnanci vhazují "Výzvu k vyzvednutí zásilky."

Viz citace z mailu došlého od České pošty:

Vážený zákazníku,
dne 8.10.2015 jsme učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR6666946909M od podavatele ELVO Hlinsko s.r.o..
Doručovací pokus na adrese 30 Mikulášovice nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:"

Tentokrát se takovýmto "doručováním" cítím být poškozený více než jindy, jelikož jsem kvůli očekávanému osobnímu převzetí balíku zrušil svojí účast na důležitém jednání,abych posléze zjistil že zcela zbytečně.
Žádám vás tímto abych byl informován o tom jaké důsledky budou z mojí stížnosti vyvozeny.
Když jsem vás na tuto praxi /nedoručování nýbrž ukládání na poště/ upozornil naposledy ve svém mailu,
byl jsem celkem arogantně odbyt odpovědí, že jsem nebyl zastižen doma, což se ani tehdy nezakládalo na pravdě.

S pozdravem Josef Šťastný.


Produkt

Podrobnosti jsou uvedeny ve stížnosti.


Požadované řešení

Řešení?

Česká pošta by především měla pracovat tak jak veřejně deklaruje,
ve svých mailových zprávách by klientům neměla bezostyšně lhát
a pokud reklamují její špatnou práci, měla by na reklamace reagovat.


S pozdravem Josef Šťastný - Mikulášovice 30
stastnyjosef@seznam.cz


:-)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému