Společnost


INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 5)

#8982Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2015, před 10 lety

Drahoslava Veselská

Znění stížnosti

Dobrý den,v květnu 2014 jsem zakoupila přes eshop ELEKTRO STOP robotický vysavač,12.12. 2014 jsem ho reklamovala a pak ještě 3x pro stále se opakující závady-neustále se vypínal,špatně dobíjel,zastavoval se a opakovaně se musel spouštět.Při 3 a 4 reklamaci navíc nešel zapnout hlavní spínací knoflík,Druhá reklamace byla 20.7.2015,třetí 23.9.2015 a počtvrté jsem posílala 30.11.2015.Při poslední 4 reklamaci jsem razantně požadovala vrácení peněz,natož mi servisní mechanik zavolal po třech týdnech.že jim vysavač funguje a neuznávají mi reklamaci.Působí to na mě celé,že byl opraven,aby nemuseli vracet peníze.Cítím se podvedená,snad 10 lidí z mé rodiny a okolí vidělo,že vysavač nejde vůbec zapnout,natož spustit.Nechápu proč byli 3 reklamace uznány a 4 ne.Nevím co mám dělat,zda si nechat vypracovat znalecký posudek,nebo dávat vysavač na reklamaci osobně-nejbližší servis mám 140 km.Asi tam mají jiný elektrický proud.Nebaví mě neustále lítat na poštu a jsem neustále bez vysavače.Moc vás prosím o pomoc při řešení této situace.Všechny potřebné doklady a reklamační protokoly mám schované.Děkuji.


Produkt

Robotický vysavač SAMSUNG VR10F53TBDB/EO


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:21, před 10 lety

Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit, a to dle své volby. Volbu nároku provádí kupující. I když je tedy věc opravitelná, může spotřebitel odstoupit od smlouvy pro opakovaný výskyt vad, popř. pro větší počet vad.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li v reklamačním protokolu při převzetí zboží uvedeno, že se vada opravdu vyskytovala a po skončení reklamačního řízení zmizela bez toho, aby věc byla opravována, vyvolává to podezření, že zamítnutí reklamace bylo bezdůvodné. Mohlo by se jednat o obcházení zákona a takové právní jednání je neplatné. V tomto případě však musí kupující prokázat existenci vady. K prokázání této skutečnosti by mohl sloužit reklamační protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 17:48, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.