Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#9010Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 8 lety

František Míča

Znění stížnosti

Dne 13.12.15 v sobotu jsme zakoupili mobilní telefon Cube1M400,telefon jsme na prodejně vyndali z kabičky, ale nezapínali,nezkoušeli.Zapli jsme ho až doma, baterie byla na 80%.V neděli odpoledne se baterie vybila a telefon se vypl.Dali jsme ho vypnutý na nabíječku cca po dvou hodinách se ho pokusili na nabíječce zapnout-v telefonu praskalo a smrděl spáleninou, odpojili jsme ho otevřeli a vyndali baterii a sim kartu V pondělí jsme ho odnesli zpět do obchodu na reklamaci.Reklamace byla zamítnuta z důvodu oxidace chtěli nám ho opravit za 3200,- telefon stál 2790,- a do kontaktu s čímkoliv natož s vodou nepřišel Opravu za peníze jsme odmítli Co dál ?Telefon jsme ještě nevyzvedli


Požadované řešení

Výměna podle nás špatného kusu výrobku za nový


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému