Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.12.15 v sobotu jsme zakoupili mobilní telefon Cube1M400,telefon jsme na prodejně vyndali z kabičky, ale nezapínali,nezkoušeli.Zapli jsme ho až doma, baterie byla na 80%.V neděli odpoledne se baterie vybila a telefon se vypl.Dali jsme ho vypnutý na nabíječku cca po dvou hodinách se ho pokusili na nabíječce zapnout-v telefonu praskalo a smrděl spáleninou, odpojili jsme ho otevřeli a vyndali baterii a sim kartu V pondělí jsme ho odnesli zpět do obchodu na reklamaci.Reklamace byla zamítnuta z důvodu oxidace chtěli nám ho opravit za 3200,- telefon stál 2790,- a do kontaktu s čímkoliv natož s vodou nepřišel Opravu za peníze jsme odmítli Co dál ?Telefon jsme ještě nevyzvedli
Výměna podle nás špatného kusu výrobku za nový
|
Tweet |