Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#9052Nedodané zboží, jenž bylo předem uhrazeno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2016, před 8 lety

Michaela Gregorová

Znění stížnosti

Na začátku prosince 2015 jsem si objednala 3 ks zboží, které jsem i předem zaplatila. Do dnešního dne však nemám ani zboží, ani zpět vrácené peníze. Paní Radové jsem po čtrnácti dnech psala, kde mám zboží. Přišla mi odpověď s omluvou, že zítra zboží odešle. Další týden jsem paní psala znovu, tentokrát jsem dostala odpověď, že popletla adresy na balíčkách a že to zítra zašle. Od té doby nemám ani zboží, ani peníze.

Pokud máte ostatní, jenž se stalo něco podobného zájem, napište na ninjatkozx9r@seznam.cz a na paní podáme hromadnou žalobu. Toto si opravdu nenechám líbit. Takovéto chování je pro mě nepřijatelné.


Produkt

Schauma Kids, 2 ks - 90 Kč a Čmelda zpívající 139 Kč


Požadované řešení

Navrácení celkové částky (i s poštovným) 309 Kč na můj účet, který jsem paní Radové několikrát psala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému