Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na začátku prosince 2015 jsem si objednala 3 ks zboží, které jsem i předem zaplatila. Do dnešního dne však nemám ani zboží, ani zpět vrácené peníze. Paní Radové jsem po čtrnácti dnech psala, kde mám zboží. Přišla mi odpověď s omluvou, že zítra zboží odešle. Další týden jsem paní psala znovu, tentokrát jsem dostala odpověď, že popletla adresy na balíčkách a že to zítra zašle. Od té doby nemám ani zboží, ani peníze.
Pokud máte ostatní, jenž se stalo něco podobného zájem, napište na ninjatkozx9r@seznam.cz a na paní podáme hromadnou žalobu. Toto si opravdu nenechám líbit. Takovéto chování je pro mě nepřijatelné.
Schauma Kids, 2 ks - 90 Kč a Čmelda zpívající 139 Kč
Navrácení celkové částky (i s poštovným) 309 Kč na můj účet, který jsem paní Radové několikrát psala.
|
Tweet |