Společnost


Eduard Čeněk

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#9134Reklamace provedené práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 10 lety

Marie Verichová

Znění stížnosti

Pan Čeněk započal rekonstrukci koupelny,jeho práce byla velmi nekvalitní,koupelna je naprosto nepoužitelná (zdi jsou křivé že nelze přidělat sprch.zástěnu,obklady na zdech na sebe nenavazují a jsou křivé,nedrží a opadávají ,odpad od sprchové vaničky protíká a hrozí promočeení stropu sousedům kteří pode mnou bydlí,navíc je vanička špatně vyzděná,kýve se a je nestabilní,nelze do ní ani stoupnout atd...)a přestože mi pan Čeněk sliboval záruku na práci 2 roky,na reklamaci nereagoval,na vady se nepřijel ani podívat,nebral mi telefon nebo se nechal zapírat.POžadovala jsem po něm aspoň vrácení adekvátní části peněz ,ale nehce slyšet ani o opravě a ani o vrácení peněz-vše se totiž musí vybourat a udělat znovu.Navíc pan Čeněk přijel první dva dny opilý,třetí den si šel dokonce zakouřit"trávu" a proto jsem po třech dnech ukončila veškerou spolupráci s ním.Jeho přičiněním mi vznikla dost velká škoda i na materiálu který se musí vybourat a nebude možné ho už použít


Produkt

Kontakt na živnostníka jsem našla na internetu a neměla jsem možnost kontroli jeho práce


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz které jsem odvedla za nekvalitní práci a jelikož pan Čeněk dělá vše proto aby se vyhnul jakékoliv odpovědnosti za stav mé koupelny,požaduji proto po něm i náhradu za materiál který byl už použit a který se na další rekonstrukci po vybourání nedá použít


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 16:26, před 10 lety

Dal-li zhotovitel na dílo záruku, zavázal se, že dílo bude mít po určitou dobu obvyklé vlastnosti a bude způsobilé k použití pro obvyklý účel. Není-li tomu tak, je dílo vadné a zhotovitel odpovídá za nápravu. Spotřebitelka má právo požadovat odstranění vady opravou díla. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu ze sjednané ceny díla.

Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci, je zhotovitel díla povinen vydat jí potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.

Nereaguje-li zhotovitel díla na elektronickou komunikaci, je vhodné podat reklamaci písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.

Odmítá-li zhotovitel přijmout reklamaci, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 15:03, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.