| Počet nahlášených stížností: | 450 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
72%
28%
Vážení,chtěla bych se zeptat,proč mně nebyla v prosinci poskytnuta narozeninová sleva. Děkuji za odpověď.
Eva Kryštofová
Pošlete odpověď na mail.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě se nejedná o probíhající spor mezi subjekty, nýbrž pouze dotaz spotřebitelky ve vztahu ke společnosti doporučujeme obrátit se v dané věci přímo na zákaznickou linku společnosti.
Společnost si může stanovit podmínky pro využití nějaké akce (narozeninová sleva). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Podnikatel pak musí jednat v souladu s podmínkami prezentované akce.
Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.) E-mail: info@billa.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.