Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9278Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2016, před 7 lety

Sandera Dlouhá

Znění stížnosti

Dnes ráno mi pán zdelil že prijede kolem 10 hodiny ráno...Ve 12 jsem mu volala kde je a on mi zdelil ze balik ani nenalozil v depu do auta...


Požadované řešení

žádám jeste dnes dodání balíku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 08:16, před 7 lety

V daném případě spotřebitelce doporučujeme pro efektivní řešení dané situaci upozornit prodávajícího, tj. odesílatele zboží na to, že zvolená přepravní služba nedoručuje řádně balíky.

Prodávající má totiž s přepravní společností uzavřenou zasílatelskou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby předcházel problémům v budoucnosti. Má-li prodávající již na výběr i jiné přepravce, je vhodnější si zvolit pro doručování balíku primárně je.

Zároveň si může sám spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že balík nebyl doručen v termínu. Přepravní společnost odpovídá za škodu, která by mohla spotřebiteli vzniknout v důsledku nedoručení balíku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2016 18:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.