Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:616
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (485 z 616)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#9334Stiznost na vedouci zamestnance,sklad Modletice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 10 lety

Peter Rusnak

Znění stížnosti

Vedouci si vymysli duvod na vyhozeni zamestnancu.Absence kterou sam dal, tak pak tvrdi ,ze to tak nebylo.Zamestnanci da neomluvenu absenci a vyhodi v skusebni dobe. A pak ponukne ukoncenemu zamestnanci brigadu.Lidi ktery,nemaji vykony jsou pro kaufland lepsi volba.Vyborna prace.


Požadované řešení

Reseni necham na vedeni firmy.Muj nazor je,ze vedeni skladu kauflad je na spatny urovni a melo by se s tim neco udelat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 08:41, před 10 lety

Chování lidí je právně postižitelné v případě překročení hranice, kterou stát vytyčil, aby oddělil společensky přijatelné chování od škodlivého. Z popisu stížnosti vyplývá, že by jednání vedoucího zaměstnance mohlo být v rozporu s pracovněprávními předpisy. Zaměstnavatel je povinen zajistit rovné zacházení se všemi zaměstnanci, měl by se tedy postarat i o to, aby nedocházelo k šikanóznímu jednání mezi zaměstnanci. Bylo by tedy vhodné obrátit se nejprve na společnost s podnětem prostřednictvím odpovědného vedoucího provozovny nebo využít kontaktních formulářů.

Pokud výše zmíněný postup nebude účinný, je možné podat podnět k provedení kontroly Státnímu úřadu inspekce práce. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.suip.cz/pracovnepravni-vztahy/podani-podnetu-ke-kontrole/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2016 08:49, před 10 lety

Vážený pane,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2016 13:31, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 08:57, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.