Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9338Objednané a zaplacené zboží nebylo dodáno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2016, před 6 lety

Michal Poříz

Znění stížnosti

Dne 7.1. 2016 jsem objednal 1x 8 náhradní hlavice břitů Gillette Mach 3 Turbo, které bylo zaplaceno 7.1. 2016.
Obdržel jsem voucher a do 10 dnů mělo přijít pořadové číslo se kterým jsem si měl přijít vyzvednout zboží. Psal jsem na uvedený email, ale žádná odpověď. Na uvedeném tel. +420 725 433 335 čísle nikdo telefon nezvedá.


Produkt

Gillette Mach, Gillette Mach 3 Turbo 4 nebo 8 náhradních břitů


Požadované řešení

Dodání zboží či vrácení pěněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 12:31, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 09:57, před 6 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Objednávka byla dnes vyzvednuta. Jak jsem se dozvěděl na výdejně bylo mi na email poslána zpráva, že zboží je k vyzvednutí již 11.1. 2016. Bohužel mě tato zpráva se přesunula do spamu. Bohužel pracovník nedokázal říct proč nikdo na uvedeném tel. čísle telefon nikdo nezvedá? Ani proč mi nepřišla odpověď na moje upozornění, že jsem neobdržel zprávu o vyzvednutí. Tímto považuji stížnost za vyřešenou."

Na základě této zprávy stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.