Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

16.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 24)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 2 hodnocení od spotřebitelů help

#9385Větší poškození mobilu při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2016, před 10 lety

Vendula Moore

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.1.2016 jsem reklamovala mobil CUBE1 M400 Champagne. Reklamace dopadla zdařile, ale při reklamaci mi ještě víc poškrábali kryt.
Mobilní telefon jsem předávala v téměř nepoškozeném stavu. Jen dvě viditelnější vlasové oděrky na zadní straně krytu a opotřebená krycí folie.

Jak také uvadí v protokolu :

Stav zařízení: výrobek vykazuje běžné známky opotřebení.
Popis poškození: zadní kryt mikrooděrky, dvě viditelnější vlasové oděrky, na displeji opotřebená fólie.

Při vyzvednutí telefonu přibyly další VIDITELNÉ oděrky na vrchní straně krytu. Reklamaci jsem nepřijmula s tím, že mi poškodili mt více než jsem jej předávala.
Vyjádření servisu jak bylo mnou předpokládané je, že není chyba na jejich straně. A nebudou tuto záležitost nijak dále řešit.

Proto se na Vás obracím s pomocí.

Mockrát děkuji


Produkt

Mobilní telefon CUBE1 M400 Champagne


Požadované řešení

Výměna krytu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 09:33, před 10 lety

Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 13:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.