Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

17.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (26 z 151)

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Uvedená procenta vychází z 10 hodnocení od spotřebitelů help

#9430Nedodané zboží USB flash 256GB 2 ks

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2016, před 10 lety

Stanislav Bastl

Znění stížnosti

1) objednávka č.9902008149 potvrzena mailem dne 3.10.2015
2) zboží bylo objednatelem uhrazeno 5.10.2015
3) 13 11.2015 provedena první urgence - bez odezvy, pouze telefonické ujištění, že bude vše vyřízeno
4) 2.12.2015 zaslán mailem návrh na odstoupení od smlouvy a požadavek na vrácení uhrazeného obnosu - zcela bez odezvy
5) opakované pokusy o telefonický kontakt zcela bezúspěšné - číslo neexistuje
6) kontakt na firmu RABATOR s.r.o. neuskutečnitelný
7) zatím nebyly vyvinuty ze strany poškozeného žádné další kroky


Produkt

dodávka se týkala 2 ks 256 GB USB flash disk OTG (1xčervená, 1xzlatá), ID16458


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, okamžité navrácení uhrazených prostředků. Číslo účtu je uvedeno v e-mailu ze dne 2.12.2015, zaslaného na portál "berslevu", na adresu podpora@berslevu.cz, z adresy standa.bas@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2016 09:52, před 10 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:29, před 10 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 17:27, před 10 lety


Stanislav Bastl

Tato informace byla předána i jiným poškozeným klientům. Dále však opět nenásledovalo nic. O tom, že je to předem připravená zpráva vymlouvající se na Vánoce svědčí to, že můj případ začal již začátkem 10 měsíce!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2016 17:28, před 10 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2016 11:09, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.