Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9538Ztráta reklamovaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2016, před 8 lety

Alena Šuláková

Znění stížnosti

Koupila jsem jako vánoční dárek 14.12.2015 bezdotykový odpadková koš HIMAXX Premium 42L. Po otevření nefungoval. Hned po vánočních svátcích 7.1.2016 jsem šla koš reklamovat na pobočku v Horních Počernicích. Když jsem si byla reklamaci vyzvednout 1.2.2016 dali mi pouze vrchní kryt s tím že koš máme my...Po vysvětlení začali pracovníci hledat zbývající kus odpadkového koše. Výsledek byl, že se koš ztratil a že mi vrátí peníze na účet s tím, že si koš můžu objednat znovu. Když jsem pak doma koukala na internetových stránkách na odpadkový koš byl už samozřejmě za jinou cenu, než jsem kupovala já před vánoci. Nelíbí se mi tento přístup čekala bych zboží nové, funkční po reklamaci, zboží nebylo používané pouze vyzkoušené nečekala jsem že to bude vůbec někdo opravovat. A navíc zboží bylo komplet i s baterkama ve velké 120cm vysoké krabici. Tak nechápu jak se mohla ztratit.


Produkt

HIMAXX Premium 42L


Požadované řešení

Chtěla bych koupit odpadkový koš HIMAXX Premium 42L znovu, ale za stejnou cenu jako při prvním nákupu. Případně slevu k nákupu na vašich internetových stránkách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému