Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:658
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 658)

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Uvedená procenta vychází z 20 hodnocení od spotřebitelů help

#9578Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2016, před 10 lety

Hana Nováková

Znění stížnosti

V dubnu 2014 jsem u společnosti zakoupila telefon , kterému v září 2015 přestal fungovat display. Reklamace proběhla, telefonu byl display vyměněn. Měsíc nato se závada projevila znovu. Opět reklamace a výměna. V lednu 2016 opět stejná závada, telefon poslán na posouzení a reklamace byla 2.2. 2016 zamítnuta. Jak mohu dále postupovat ?

Děkuji Nováková


Produkt

Telefon Nokia Lumia 925,


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 13:55, před 10 lety

Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být řešeny v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.