Společnost


PR Asteroid s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

45.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 11)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#9581Zboží objednáno, zaplaceno, nedodáno ani po 2 měsících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2016, před 10 lety

Tomáš Kořínek ml.

Znění stížnosti

Firmu jsme našel přes slevové portály, nabídka voucheru mi však neseděla, proto jsem si vyjednal individuální podobu fotoknihy. p.Šmat požadoval platbu předem aby začali s výrobou. Do Vánoc už však nic nestihli dodat. To jsem kvůli temrínům docela chápal, ovšem když i po 10. pokudu o odeslání opět zklamala tiskárna, člověk, asistent, dopravce, nový dopravce, zboží jsem nepřevzal, posílají peníze zpět atd... jsem se jak situaci řešit. Po 2 měsících od objednání mi sice pan Šmat telefon stále zvedá ale stále slyším jen sliby.

Komunikace probíhala mailem až do objednání a zaplacení. Zbytek už jen telefonem.

Web který jsem měl ze slevového portálu http://www.foto-reklama-tisk.cz/

Peníze do dnes nevrátil, zboží nedodal.


Produkt

Fotokniha A4, naležato, 96 stran, oboustranný tisk, 4 kusy


Požadované řešení

Vrácení peněz bude dostatečné. Čas a nedodané dárky mi už nikdo nevrtátí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2016 08:47, před 10 lety

Smlouva byla v daném případě uzavřena a spotřebitel uhradil požadovanou cenu za zboží a jeho dodání ve výši 3800,- Kč. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží. Neučiní-li tak společnost ve sjednané době, ocitá se v prodlení. Nesplní-li společnost svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Oznámí-li spotřebitel společnosti, že mu jí určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud spotřebitel výše uvedené kroky již učinil(zaslaná výzva k plnění se stanovením konkrétní lhůty ke splnění dluhu) a podnikatel přesto nesplnil svůj závazek ve stanovené lhůtě, pak má spotřebitel rovněž možnost podat i trestní oznámení Policii ČR pro trestný čin poškozování spotřebitele.

Jedná se o speciální případ podvodu, který je přísněji trestný než podvod dle § 209 TZ, protože u prodeje zboží v obchodě se předpokládá vyšší důvěra zákazníka v poctivost prodeje. K trestní odpovědnosti se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

V tomto případě by bylo možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 20:50, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.