Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

46.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (6 z 13)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#9620Neodbytnost prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2016, před 10 lety

Eva Štolbová

Znění stížnosti

Vaše prodejkyně paní Lojdová nereaguje na mé písemné oznámení, že ji odebírám souhlas používat mé osobní údaje a obtěžuje mě posíláním katalogu (který již rok zavřený vyhazuji) a zasíláním sms zpráv. Předem jsem ji upozorňovala, že jde o jednorázový nákup, potřebovala jsem něco od Vás pro někoho. Já podobný vlezlý přístup prodejců neakceptuji a jsem připravena podat trestní oznámení za nepovolené používání osobních údajů. I o této eventualitě jsem paní Ladu Lojdovou informovala.
Skutečně chcete po Vašich prodejcích, aby se takto chovali?
S pozdravem Eva Štolbová


Požadované řešení

Vymezení hranic pro sociálně dosti nechápavou paní Ladu Lojdovou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2016 10:48, před 9 lety

Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2016 15:29, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.