Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9706Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2016, před 8 lety

Michal Matoušek

Znění stížnosti

Dne 14. 10. 2015 jsem zakoupil tablet přes eshop opavské pobočky.

Dne 8. 1. 2016 jsem tablet reklamoval (nereagoval na dotek, sám si otevíral aplikace + plastový kryt v části usb se oddělával). Reklamace proběhla v ostravské pobočce, kde jsem podepsal reklamační protokol s č. 163400017. Sdělili mi, že tablet musí zaslat na opavskou pobočku. Na reklamačním protokolu je napsáno: vystavení reklamace 8. 1. 2016, vyřídit do 7. 2. 2016.

Celých 30 dní ticho...

Dne 8. 2. 2016 jsem napsal email přímo na opavskou pobočku s dotazem, co se děje s mým zbožím.

Dne 9. 2. 2016 mi odepsali, že tablet je v servisu pod číslem 165300046, a jakmile bude opraven, zašlou mi ho nazpět.

Odpověděl jsem 9. 2. 2016, že promarnili zákonem stanovenou 30 denní reklamační lhůtu a porušili minimálně zákon o ochraně spotřebitele, a že chci odstoupit od kupní smlouvy a požaduji navrácení kupní ceny na můj bankovní účet.

Dne 10. 2. 2016 žádná odpověď.

Dne 11. 2. 2016 žádná odpověď.

---

Ve zkratce: Tablet používaný necelé 3 měsíce. Reklamace tabletu od 8. 1. 2016 - stále je v servisu, k dnešnímu datu to činí 34 dní.


Produkt

Tablet Asus EEE Pad Transformer TF300T + dock


Požadované řešení

Navrácení kupní ceny na bankovní účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému