Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14. 10. 2015 jsem zakoupil tablet přes eshop opavské pobočky.
Dne 8. 1. 2016 jsem tablet reklamoval (nereagoval na dotek, sám si otevíral aplikace + plastový kryt v části usb se oddělával). Reklamace proběhla v ostravské pobočce, kde jsem podepsal reklamační protokol s č. 163400017. Sdělili mi, že tablet musí zaslat na opavskou pobočku. Na reklamačním protokolu je napsáno: vystavení reklamace 8. 1. 2016, vyřídit do 7. 2. 2016.
Celých 30 dní ticho...
Dne 8. 2. 2016 jsem napsal email přímo na opavskou pobočku s dotazem, co se děje s mým zbožím.
Dne 9. 2. 2016 mi odepsali, že tablet je v servisu pod číslem 165300046, a jakmile bude opraven, zašlou mi ho nazpět.
Odpověděl jsem 9. 2. 2016, že promarnili zákonem stanovenou 30 denní reklamační lhůtu a porušili minimálně zákon o ochraně spotřebitele, a že chci odstoupit od kupní smlouvy a požaduji navrácení kupní ceny na můj bankovní účet.
Dne 10. 2. 2016 žádná odpověď.
Dne 11. 2. 2016 žádná odpověď.
---
Ve zkratce: Tablet používaný necelé 3 měsíce. Reklamace tabletu od 8. 1. 2016 - stále je v servisu, k dnešnímu datu to činí 34 dní.
Tablet Asus EEE Pad Transformer TF300T + dock
Navrácení kupní ceny na bankovní účet.
|
Tweet |