Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:399
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

73.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (294 z 399)

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Uvedená procenta vychází z 142 hodnocení od spotřebitelů help

#9727Dětský pokoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2016, před 10 lety

Petr Michna

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 12.11. 2015 jsem pro dítě objednal dětský pokoj č.o. 9915051866. Okamžitě jsem převedl uvedenou částku.
Už je to čtvrt roku a pokoj nikde ! Když jsem volal na vaši info linku, bylo mi sděleno, že koncem příštího týdne.To se opakovalo několikrát.
Pak z nich vypadlo, že nábytek tam je, ale nemůžou dohledat všechny části. Neuvěřitelné. V posledním dotazu na infolinku mi paní řekla,že vůbec neví,co s mojí objednávkou je a pak ticho. E-mail také bez odezvy.
Dodnes nevím, jak na tom vlastně jsem! Sázel jsem na to, že jste solidní velká firma u které proběhne vše v pořádku. Asi jsem se zmýlil.
Závěrečnou tečku tomu dal váš e-mail, který po mně chtěl ohodnocení spokojenosti s nákupem zboží- dětský pokoj.
Můžete mě prosím informovat, jestli se zboží vůbec dočkám a kdy ??? Nejsem ten ,kdo by kolem sebe"kopal" a psal stížnosti až nevím komu,ale uznejte, že to není normální a jestli to v nejbližší době nikam nepovede , v recenzích se na vaši adresu opravdu škaredě ozvu.
Věřím, že se vaše společnost k tomuto postaví kladně a vše ihned vyřeší. Myslím, že by jste mohli vzít v úvahu finanční kompenzaci !!!
Michna


Produkt

Dětský pokoj Nemo


Požadované řešení

Okamžité vyřešení, podání informací, finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 09:31, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud má spotřebitel v potvrzení objednávky výslovně zmíněnou lhůtu pro dodání, měl by prodejce povinnost tento termín splnit. Jedná se totiž o ujednání, které má přednost před ustanovením obchodních podmínek. Po uplynutí této lhůty je prodejce v prodlení a spotřebitel má na základě § 1978 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo odstoupit od smlouvy. K tomu, aby bylo možné odstoupit, je však nutné splnit jednu podmínku. Prodejci musí být poskytnuta dodatečná přiměřená lhůta k tomu, aby zboží doručil. Poskytnout ji lze jak výslovnou výzvou, například v e-mailu, tak i mlčky například tím, že po uplynutí lhůty pro dodání zkrátka ještě pár dní počká.

Jestliže lhůtu pro dodání v potvrzení objednávky spotřebitel nemá, případně ji není možné jiným způsobem prokázat, mělo by se použít ustanovení obchodních podmínek a v nich stanovená dodací lhůta. Po jejím uplynutí je prodejce v prodlení a následující postup je shodný s výše uvedeným.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud doba dodání nebyla žádným z výše uvedených způsobů sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nárok na finanční kompenzaci při pozdním dodání objednaného a předem hrazeného zboží náleží spotřebiteli v případě, že se prodejce k takovému plnění sám dobrovolně smluvně zavázal ve smlouvě, popř. obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2016 20:40, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.