Společnost


Alfita invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#9801Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2016, před 5 lety

Helena Brouček

Znění stížnosti

Tato *firma*nekomunikuje s zákazníky. Zboží v zásilce bylo jiné než jsme objednali. Některé chybělo úplně. Jedina reakce byl jeden mail který se tvářil že reklamaci chtějí řešit.Telefon nefunguje. Je to podvod. Obrat lidi o menší částky aby to nebyl trestny čin.


Produkt

nedodání objednaného zboží. ..


Požadované řešení

Vraceni peněz a zakázání činnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2016 11:28, před 5 lety

Pokud zboží zakoupené v internetovém obchodě neodpovídá objednávce, nemusí spotřebitel absolvovat zdlouhavé reklamační řízení. Zákon mu totiž umožňuje rozhodnutí o koupi změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2016 22:34, před 5 lety

Dobrý den,

prosíme o zaslání čísla objednávky, případně o číslo faktury, abychom mohli celou záležitost důkladně prošetřit.

Děkujeme
Alfita invest s.r.o.


Helena Brouček

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2016 21:36, před 5 lety

Číslo objednávky : 12118213
Datum : 22.09.2015 12:11:31

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 09:38, před 5 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.