Společnost


Web Site Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#9868Nesplnění objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 10 lety

Daniel Pavlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.2 jsem na www stránkách hudebnicz.cz objednal CD, které mělo být jako dárek. Objednával jsem to v předstihu a na tento e-shop jsem narazil z toho důvodu, že bohužel nikde jinde už nebylo k dispozici. Na zboží jsem udělal řádnou objednávku přičemž jedinou možnosti platby byla platba kartou. Po potvrzení mě stránka přesměrovala na stránky Tatrabanky a platbu jsem provedl. Předpokládaný datum expedice byl na 22.2. Když se v ten den nic nedělo a nikdo mě nekontaktoval, napsal jsem na eshop a bylo mi odpovězeno, že asi se platba nespárovala. Ať pošlu identifikaci platby. Tu jsem zaslal a od té doby se už se mnou nikdo nebaví. Není žádná reakce na e-maily, telefony. Jak jsem si přečetl na reakcích u sesterských obchodů knizny.sk a dalších, není to ojedinělý případ a obávám se, že se nejedná o seriózní přístup obchodu.


Produkt

Vec - Stereo Farbo Slep


Požadované řešení

dodání zboží nebo vrácení platby v co nejkratším termínu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 14:53, před 10 lety

Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenské republiky, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 17:16, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.