Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.6.2015 jsem koupil telefon Samsung S5
Dne 23.11.2015 firma prijala muj telefon k reklamaci.
Dne 8.1.2016 mi po me urgenci bylo zdeleno ze reklamace byla vyrizena a bude zaslana.
Dne 7.2.2016 po neobdrzani zasilky jsem zaslal Odstoupeni od kupni smlouvy pro nevyrizeni reklamace v zakonni lhute.
Prodejce / Servisni firma tvrdi ze mi bylo zbozi zaslano na moji adresu, pricemz mi nedali dodaci cislo baliku a ja o zadne zasilce nevim.
Do tohoto dne mi nebyla vracena cena za zbozi.
Navrhuji urychlene ukonceni kupni smlouvy.
Dakujem za vyrizeni moji stiznosti.
Samsung G900 Galaxy S5
Vraceni penez za zbozi.
|
Tweet |