Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9878Zrušení smlouvy o odběru holícího strojku i břitů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 8 lety

Jiří Fabiánek

Znění stížnosti

Dobrý večer, prosím o pomoc zrušení objednávky pánského holícího strojku. Paní mi volala dnes 25. února 2016 a byla po telefonu uzavřena objednávka holicího strojku se společností Westerfield, kdy u první dodávky má být z mé strany hrazeno pouze poštovné a následně mi budou každé dva měsíce dodávány holítka, za které již budu platit do té doby, dokud neukončím smlouvu na telefonním čísle, které má být uvedeno v prvním balíčku.
Po přečtení zkušeností ostatních spotřebitelů jsem se však rozhodl, že chci odstoupit od smlouvy okamžitě a nestojím ani o doručení holítka zdarma. Bohužel se nemohu dovolat zpět na jediný kontakt, který mám - 296 508 368 a email,který jsem měl dostat pro potvrzení či co,ten mi nepřišel vůbec za celé odpoledne až do teď.


Produkt

Westerfield Int. AG holící strojek pánský


Požadované řešení

Přeji si zrušit tuto telefonní smlouvu,veškeré zásilky a smazat své údaje z vaší databáze. Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému