Počet nahlášených stížností: | 819 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, prosím o pomoc zrušení objednávky pánského holícího strojku. Paní mi volala dnes 25. února 2016 a byla po telefonu uzavřena objednávka holicího strojku se společností Westerfield, kdy u první dodávky má být z mé strany hrazeno pouze poštovné a následně mi budou každé dva měsíce dodávány holítka, za které již budu platit do té doby, dokud neukončím smlouvu na telefonním čísle, které má být uvedeno v prvním balíčku.
Po přečtení zkušeností ostatních spotřebitelů jsem se však rozhodl, že chci odstoupit od smlouvy okamžitě a nestojím ani o doručení holítka zdarma. Bohužel se nemohu dovolat zpět na jediný kontakt, který mám - 296 508 368 a email,který jsem měl dostat pro potvrzení či co,ten mi nepřišel vůbec za celé odpoledne až do teď.
Westerfield Int. AG holící strojek pánský
Přeji si zrušit tuto telefonní smlouvu,veškeré zásilky a smazat své údaje z vaší databáze. Děkuji
|
Tweet |